Przejdź do treści
Akademia Sztuki Operatorskiej i AI

AKADEMIA SZTUKI OPERATORSKIEJ I AI

SZKOŁA REKRUTACJA PROGRAM KADRA AKTUALNOŚCI KONTAKT DOFINANSOWANIE

Robert Ogłodziński-Kolman powołany na stanowisko Prorektora ds. Nowych Technologii i Gier!

// 2025-12-01


Z radością informujemy, że Robert Ogłodziński-Kolman – nasz Wykładowca i opiekun specjalności Tworzenie Gier Wideo - decyzją Rektora, dr hab. Andrzeja Ramlaua, został powołany na stanowisko Prorektora ds. Nowych Technologii i Gier.

 

Ta decyzja potwierdza kierunek, w jakim zmierza Warszawska Szkoła Filmowa: łączenie sztuki filmowej z nowoczesnymi technologiami i tworzenie przestrzeni, w której studenci mogą rozwijać się w całym spektrum współczesnych mediów.

 

Gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na nowe inicjatywy, które wzmocnią pozycję naszej Szkoły jako lidera w edukacji filmowej i technologicznej!

 
   
 

Robert Ogłodziński-Kolman

 

Od 2012 roku związany z branżą gamingową - przeszedł drogę od narrative designera, przez producenta, aż po menedżera i przedsiębiorcę. Absolwent dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z Prawa, Ekonomii i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym.

 

Karierę w gamedevie rozpoczął w CD Projekt Red, pracując przy takich produkcjach jak "Wiedźmin 3: Dziki Gon" i "Cyberpunk 2077". Jako freelancer współtworzył także liczne tytuły niezależne, współpracując m.in. ze studiami Varsaw Games, Walkabout Games, Polyamorous, Fuero Games czy Warhound. Zajmował się consultingiem i inwestycjami w sektorze gier.

 

Pełnił funkcję Szefa Studia Klabater, jest współzałożycielem Longterm Games, Enjoy Studio i Rune Powered. Wykłada Tworzenie Gier Wideo w Warszawskiej Szkole Filmowej.


WARSZAWSKA
SZKOŁA
FILMOWA
LICEUM FILMOWE
I KREACJI GIER WIDEO
STUDIUM
AKTORSKIE
KINO
ELEKTRONIK

CMS | AKADEMIA SZTUKI OPERATORSKIEJ I AI © 2012-2025 | powered by jCMS™